هستی پی دل می گردد و اینها دل را می کشند که پی دنیا بروند. ترسم از این است که وقتی شب یلدا رسید، آرزو کنیم که ای کاش پاییز نرفته بود.
ما را در سایت خلیج-sologulf دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 172 تاريخ: يکشنبه 11 آذر 1397 ساعت: 12:23