دنیا دارد با سرعت تغییر میکند
وقت جبران بدهکاریمان است به دنیا ، به آدمها ، به مادر ، به دوستی هایمان، به خودمان ...
یادگاری ها را جایی از دلمان بگذاریم که اگر دنیا هم تمام شد ، همدیگر را فراموش نکنیم. اگر یادمان برود بازی را باخته ایم. محبت و مهربانی را فراموش نکنیم . چون دست نیافتنی هستند. شاید باورش سخت باشد اما همین مهربانی ها دنیایمان را از چنگ شرارت نجات میدهد.
تو مهربان دنیا...
تویی قهرمان نبرد با سیاهی ها. بعدها اگر با خدا ملاقات کردم ، برایش از تو میگویم. خلیج-sologulf...
ما را در سایت خلیج-sologulf دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 235 تاريخ: جمعه 9 مهر 1395 ساعت: 20:35