ما بهترین لباس ها را برای تن خود می خریم. برای تنی که هیچ وقت نمی بینیمش.
ما همیشه نگران و در تلاش برای کسی هستیم که نمی بینیمش.
اکثر ما خودپرستیم.
خیلی چشم بصیرت نمی خواهد. کافیست به انعکاس خودمان روی دیگران، روی دنیای اطرافمان نگاه کنیم.... نگاه میکنم... وای ... چه کرده ام... زمان را در ذهن خودم متوقف میکنم. آدمهای دورم را میبینیم که دلگیر و دلشکسته از من، دور از من، مانده اند. این من بوده ام؟
میدانم گم ات کرده ام. همین دور و بر باش تا خودم را پیدا کنم. بعد هم را پیدا میکنیم.
خلیج-sologulf...ما را در سایت خلیج-sologulf دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 225