یک نفر از ما کم شد

خرید بک لینک

چرا؟
چون که زندگی خشنه...
چون که تموم دنیا از مرگ باغ مطمئنه...
چون که کوچیک و غم انگیزه آرزوهامون...

من رو ببخش خواهر. بخاطر همه دفعاتی که نگفتم دوستت دارم. بخاطر همه دفعاتی که پیشت نبودم... برادر کوچیکت رو ببخش.

پر از حرفم و لالم...
چون ما دیروز ۱۱ نفر بودیم.
چون امروز ۱۰ نفریم.
چون پر از عذاب وجدانم...

خلیج-sologulf...

ما را در سایت خلیج-sologulf دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 172 تاريخ: شنبه 9 آذر 1398 ساعت: 16:28

صفحه بندی