چرا؟
چون که زندگی خشنه...
چون که تموم دنیا از مرگ باغ مطمئنه...
چون که کوچیک و غم انگیزه آرزوهامون...
من رو ببخش خواهر. بخاطر همه دفعاتی که نگفتم دوستت دارم. بخاطر همه دفعاتی که پیشت نبودم... برادر کوچیکت رو ببخش.
پر از حرفم و لالم...
چون ما دیروز ۱۱ نفر بودیم.
چون امروز ۱۰ نفریم.
چون پر از عذاب وجدانم...
ما را در سایت خلیج-sologulf دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 172