هر وقت چیزی گم بشه، برای پیدا کردنش تلاش می کنیم که یادمون بیاد آخرین بار کجا دیدیمش. آخرین باری که داشتیمش کی بوده. سعی می کنیم بخاطر بیاریم که کدوم گوشه رهاش کردیم. بعد همون حوالی رو دنبالش می گردیم.
حالا... من هم مدتیه یک چیزی را گم کرده ام. یک شور و عشقی که پیش تر داشتمش. کاملا هم یادم هست که آخرین بار کجا گذاشتمش. یک جایی لابلای ناهماهنگ ترین نت های دنیا. اونجاش که میخوند " اون که رفته دیگه هیچ وقت نمیاد "
و اگه راهت رو گم کردی و نمی دونی کجایی و کجا داری میری و اصلا از کجا اومدی... کافیه یه نگاه به کفشات بندازی. اونا خیلی چیزا بهت میگن از مسیری که طی کردن.
خلیج-sologulf...ما را در سایت خلیج-sologulf دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 181